poniedziałek, 8 lutego 2016

Szukam mam lubiących podyskutować.

 

Szukam mamy (mam) które wspólnie ze mną chciały by prowadzić bloga o tematyce naturalnego, ekologicznego rodzicielstwa. Szukam zarówno osób które nie koniecznie popierają taka model rodzicielstwa, jak również osób które tak jak ja lubią ekologiczne nowinki :)
Szukam kogoś do współpracy aby mieć z kim przedyskutować swoje spostrzeżenia, chciała bym mieć kogoś kto będzie mnie inspirował i kogo ja bym mogła motywować do działania, a wspólną niekoniecznie zgodną opinie mogły byśmy umieszczać na blogu i mam tu na myśli omawianie tego co w praktyce się przeżyło a nie teorii :) W prowadzeniu obecnego bloga trochę mi tego brakuje :)
Jestem otwarta na pomysły jak taka współpraca mogła by wyglądać. możemy kontynuować mojego bloga, możemy założyć nowego.
Czekam na kontakt. mam nadzieję, że ktoś się odezwie :) proszę o kontakt na adres: ekomama84@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz