piątek, 15 maja 2015

"Zamień chemię na jedzenie"

 Sierpień 2014:



Dobrze jest przeczytać tą książkę, aby poczuć się, że nie jest się samemu, w poszukiwaniu zdrowszego i lepszego pożywienia. Czasami mam wrażenie, że ludzie patrzą na mnie z pobłażliwości i kpiną gdy zauważą jak dużą wagę do tego przywiązuje ;) Książka jest napisana w bardzo przystępny i nienużący sposób. Czytałam ją jednak dosyć dług, ponieważ nie chciałam za jednym zamachem ładować w siebie wszystkich informacji. O wielu sprawach wiedziałam już wcześniej. Jednak znalazłam kilka informacji które były dla mnie nowością i inspiracją. Dzięki niej zaczęłam wypiekać chleb na własnym zakwasie ( po porodzie niestety jeszcze nie wróciłam do tego zwyczaju, chyba już czas najwyższy... :)
Przydatne linki i książki:
"Zamień chemię na jedzenie" - Julita Bator

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz