piątek, 15 maja 2015

„Zamień chemię na jedzenie” – mąki z kasz i ryżu.

Z maja 2014:



Jestem w trakcie czytania „Zamień chemię na jedzenie”. Bardzo dobrze czyta się ten poradnik. Wiele informacji jest mi już znanych, ale kilka nowych pomysłów podłapałam :)
Dziś odnotowuję aby wbiło mi się do głowy: „kasze oraz ryż można mleć na mąkę” :) spróbowałam zrobić naleśniki z kaszy gryczanej oraz płatków owsianych. Do zrobienia mąki użyłam blendera. Z kaszą gryczaną miałam taki problem, że nie zmieliła mi się na pył, i gdy zrobiłam placki (naleśniki małe) to chrupało w zębach. Ale w smaku były niezłe. Przy czym na mój gust raczej nie są to placki do jedzenia na słodko. Mąka z płatków owsianych wyszła bardzo fajna. I naleśniki były bardzo dobre :) Za to na zdjęciu widać naleśnik z mąki jaglanej którą kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością. Placki były w smaku dobre ale jakieś takie suche.. Chyba muszę poszukać jakiś przepisów na naleśniki z różnych mąk (nie pszennych). Tak czy siak polecam takie kombinacje. Im więcej czytam na temat mąki pszennej tym mniej mam ochotę ją jeść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz