czwartek, 14 maja 2015

Z kwietnia 2014:



Zamówiłam dziś chustę elastyczną do noszenia naszego małego Tediego od pierwszych dni życia. Pierwsze informacje, które znalazłam w internecie, zniechęciły mnie do kupienia chusty. Noszenie w chuście wydawało mi się bardzo skomplikowane i nie praktyczne przy naszym trybie życia. Poza tym miałam duże wątpliwości czy mój mąż to opanuje. Bałam się, że możemy się zniechęcić do noszenia dziecka, i postanowiłam kupić nosidełko ergonomiczne z wkładką dla niemowlaka. Powstrzymywałam się z zakupem, ze względu na cenę. I dobrze, bo przeczytałam jakieś dwa dni temu, że wkładki do noszenia noworodka, polecane są na krótkie spacery bo jednak wygodniej jest maleństwu w chuście. Ostatnie dwa dni spędziłam więc na poszukiwaniu dokładniejszych informacji o chustach i wiązaniach dla noworodków. Po obejrzeniu kilku filmików instruktarzowych, stwierdziłam, że nie jest to takie trudne, szczególnie w przypadku chusty elastycznej, gdy dziecko wsadza się do już zawiązanej chusty. Okazało się, że mój mąż również pała chęcią wypróbowania chusty! Zamówiłam więc chustę elastyczną TULA, z myślą, że następnie kupię nosidełko gdy synek będzie juz większy. Wybrałam chustę TULA ze względu na to, że to polska firma, i ma same pozytywne opinie w Internecie. Jako ekomama powinnam szukać chusty używanej, ale z nową będę się czuła pewniej. Czekam więc teraz z niecierpliwością na chustę, bo mam zamiar zachustować mojego męża i zobaczyć jak nam pójdzie wiązanie :)

Przydatne linki:
Poniżej umieszczam dwa linki do filmów o wiązaniu chust które wydały mi się najbardziej kompetentne spośród tych co znalazłam w internecie:
- http://www.mamazone.pl/tv/film,26231,jak-wiazac-chusty-elastyczne.aspx
- http://www.youtube.com/watch?v=ZMxhFntRytg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz